Skip to content
Bestelling plaatsen, wijzigen of annuleren

Je vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling, het wijzigen of annuleren van een bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt een product in je winkelmand plaatsen via de groene bestelknop op de product pagina. Doorloop vervolgens de stappen van het bestelproces en wij zorgen dat je bestelling z.s.m. bij je wordt bezorgd.

Heb je een account? Log dan in om nog sneller te kunnen bestellen.

Wil je de bestelling plaatsen via onze klantenservice? Neem dan contact met ons op.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet wijzigen. Neem tijdens onze openingstijden contact met ons op, wij kunnen de bestelling dan voor je annuleren, zodat je het gewenste product alsnog kunt bestellen.

Kunnen wij je bestelling niet (meer) annuleren, maak dan gebruik van onze retourservice

Hoe wijzig ik het adres van mijn lopende bestelling?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Neem dan tijdens de openingstijden contact op met onze klantenservice.

Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen?
Wijzig de bezorging dan via de DHL app of via de track and trace link in je e-mail. Je kunt de bezorging wijzigen naar een andere dag, een afhaalpunt in de buurt of een veilige plek rondom je huis.

Is je pakket al te ver in het bezorgproces?
Helaas kan het wijzigen van je bezorggegevens niet meer, ook niet via onze klantenservice. Kan de bezorger het pakket niet bij je afleveren, dan zal hij je pakket aanbieden bij de buren of afleveren op een DHL-punt.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Neem tijdens onze openingstijden contact op met onze klantenservice

Is onze klantenservice gesloten of is je bestelling al verzonden, dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Je kunt dan gebruik maken van onze retourservice

Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?

Dit is in sommige gevallen mogelijk. Wel dient het een product te zijn van één van de merken die wij verkopen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, een account aanmaken is niet verplicht. Ook zonder account kun je gewoon bij ons bestellen.

Een account heeft wel een aantal voordelen

1. Snel bestellen
2. Inzicht in je bestelgeschiedenis
3. Makkelijk en snel wijzigen van je gegevens

Zakelijk bestellen

Voor een zakelijke bestelling waarbij je een BTW nummer registreert is een account aanmaken wel verplicht. Hierdoor kunnen wij zorg dragen voor een juiste afhandeling van het geldende BTW tarief voor zakelijke klanten die in het buitenland wonen.