Je vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen over een geweigerde of mislukte betaling
Waarom werkt achteraf betalen niet voor mijn bestelling?
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling hebt ingevuld. Zij controleren onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Je bestelling zal automatisch geannuleerd worden. Wil je het product alsnog ontvangen? Plaats je bestelling dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Bij het plaatsen van een online bestelling met een creditcard wordt er door de creditcardmaatschappij allerlei checks uitgevoerd. Dit is een automatisch proces. Helaas kunnen wij niet inzien waarom een betaling is afgewezen.
Je bestelling zal automatisch geannuleerd worden. Wil je het product alsnog ontvangen? Plaats je bestelling dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
Kijk eerst in je spambox. Zit de e-mail daar niet in, dan is deze e-mail vertraagd of de betaling mislukt. Controleer vervolgens of er geld van je rekening is afgeschreven of gereserveerd is op je creditcard
1. het geld is van je rekening af: door drukte kan het soms zijn dat de e-mail iets vertraagd is. Heb je binnen 30 minuten geen e-mail ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice misschien heb je tijdens het bestellen een verkeerd e-mailadres opgegeven.
2. er is geen geld afgeschreven: dan is je bestelling en de betaling mislukt. Wij willen je vragen je bestelling opnieuw te plaatsen.
Ma - Vrij 08:30 t/m 17:30 uur