Je vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen over de terugbetaling van je retour of annulering
Hoe snel betalen jullie terug?
Wij betalen je uiterlijk binnen 3 werkdagen terug nadat wij jouw annulering hebben verwerkt of je retour hebben ontvangen en verwerkt. Bij een retour dient het product te voldoen aan onze retourvoorwaarden.
Ik heb gekozen voor achteraf betalen, hoe gaat dat nu?
Heb je gekozen voor achteraf betalen en wil je iets retour sturen? Dat is geen probleem. Wij annuleren of verminderen dan het bedrag dat je achteraf moet betalen aan Billink. Heb je de factuur al voldaan aan Billink? Zij zullen dan zorgen dat (een deel van) het bedrag van je bestelling wordt terug betaald.
Waarom heb ik mijn geld nog niet retour ontvangen?
Er zit altijd tijd tussen de ontvangst van je retour in ons magazijn en de verwerking van je retour. Wij controleren alle producten die retour komen zorgvuldig, dit kost soms wat tijd. Zeker in drukke periodes kunnen hier een aantal werkdagen over heen gaan.
Zodra je een e-mail hebt ontvangen met een bevestiging van je retour duurt het maximaal 3 werkdagen voor het geld op je rekening of creditcard wordt bijgeschreven. Heb je na deze 3 dagen nog geen bedrag ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice
Ma - Vrij 08:30 t/m 17:30 uur