Je vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen over voorraad en prijzen
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina's van de website. Onder de prijs van het product staat of het product op voorraad is.
Wat is het verschil tussen de adviesprijs en de verkoopprijs?
De adviesprijs is de aanbevolen prijs door de fabrikant van het product. De verkoopprijs is de prijs die wij rekenen voor het product, deze kan lager zijn dat de adviesprijs.
Is mijn product op voorraad in één van de winkels?
Wij hebben op dit moment helaas niet de mogelijkheid om de voorraadstatus van een product in de winkel te tonen op de website. Om zo snel mogelijk te weten te komen of je product in één van onze winkels ligt kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel via e-mail of telefoon:
1. Deventer: [email protected] of 0570-745119
2. Zwolle: [email protected] of 038-8200995
Het product wat ik wil bestellen is ineens duurder of goedkoper, wat nu?
Dit kan inderdaad gebeuren. Onze prijzen kunnen maandelijks, wekelijks of soms zelfs dagelijks wijzigen. Dit gebeurd op basis van verschillende factoren zoals inkoopprijzen die wijzigen, acties, sale periodes of de markt.
Wat betekent de voorraadstatus 'uitverkocht'?
Dit betekent dat het product niet meer op voorraad is. Meld je op de productpagina aan met je e-mailadres om op de hoogte te blijven van de voorraadstatus. Je ontvangt een e-mail van ons zodra het product weer op voorraad is.
Ma - Vrij 08:30 t/m 17:30 uur